دیالوگ های شیرین از کلاه قرمزی و دوستان
 
انجمن علمی مدیریت
اگر مي‌خواهيد در اوج بمانيد، بايد به همان اندازه سخت‌تر كار كنيد.
 
 
یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : مونا اسکندرزاده

http://old.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/25-5-1391/IMAGE634806329463971118.jpg

کلاه قرمزی :آقـــای خشک شویی میشه این بچه منم بشورین
فقط این و اتوو نزنید مقوایی میشه باد میبرتش


_ما اینجا لباس میشوریم بچه نمیشوریم که  !!
بندازش این تو، هم دریا بره، هم شهربازی  )
_نه اگه بندازمش اون تو خفه میشه
خب بندازش توو این که درش بازه  ))

 

 


"هیچوقت در زندگیتون با یه خر درد دل نکنین!" (فامیل دور)

 

 

سه نوع دور داریم:

اونی که دستت بش نمی‌رسه
اونی که چشمت بهش نمی‌رسه
اونی که فکرت هم بش نمی‌رسه
(فامیل دور)
 
 
پسر خاله :يه روز رفتم نونوايي … نونوا گفت هر کسي اومد بگو پشت سرت وا نسه نون نمي رسه منم هر کي اومد گفتم بيا جلوي من واسا پشت سرم نون نمي رسه … !!
 
 
فامیل دور : آقای مجری ، من با زوری که در این خر می بینم، افق های روشنی در برابر خودم می بینم…..!
جیگر: من خر نیستم!من خر نیستم!من خر نیستم!
- فامیل دور: ببخشید جسارت کردم، شما عقابی، پروانه ای، من خرم که توو این خونه با تو موندم!
 
 
 
همساده : ما رفتیم محضر ماشینو به نام خودمون بزنیم،
یهو نفیمیدیم چی شد اون وسط از یکی طلاق گرفتیم! ما که اصلا زن نداشتیم!
الان پنج ساله دارم مهریه میدم نمیدونم به کی ! ینی داغونما له له هستم !
 
 


فامیل دور: امروز داشتم حسرت میخوردم
آقای مجری: حسرت چی؟

فامیل دور: یه عمر در همه ی درها ایستادم ولی همه رو بسته نگه داشتم،چه وقتهایی که کسی اومد در زد و در رو باز نکردم و صدایی هم ندادم که فکر کنه کسی خونه نیست.

 

 

 
مجری :چه فیلمی میخواید ببینید؟
کلاه قرمزی: ;کلابلانکا
پسر عمه زا : ارباب کتلتها
ببعی :درباره بی بی
فامیل دور : دور شهر بی دفاع
گابی : بر گاو رفته
 
 
بچه نه نه جیش میکنه تو اقای مجری
کلاه قرمزی: مگه آقای مجری دستشویی عمومیه
آقو ما به دنیا اومدیم انقلاب شد
حرف زدیم جنگ شد
راه رفتیم کودتا شد
رفتیم مدرسه جنگ تموم شد
درس خوندیم هی نظاموی آموزشی عوض شد
رفتیم دانشگاه کنکور ول شد
رفتیم سربازی معافیت آزاد شد
رفتیم سرکار مملکت تحریم شد
خواستیم ازدواج کنیم طلا گرون شد
گفتیم بریم خارج پاسپورتمون دی پرت شد
الانم اینترپل دنبالمونه هه هه هه هه یعنی له لهماااا
با این شرایط که پیش میره آقو فکر کنم مشکل از ما باشه اگه بمیریم شاید دنیا بهشت شد هه هه هه هه هه

..
 
آقای مجری : اگه یکی دستشو آورد جلو یعنی ؟
فامیل : می گیم دستتو بکش !
کلاه قرمزی : می گیم مگه کاراته بازیه ؟
ببعی : می لیسیم
آقای مجری : نه ما هم دستمونو می بریم جلو و باهاش دست می دیم..

حالا اگه دستشو نیاورد جلو چی ؟
پسرعمه زا : ما دستمونو می بریم جلو می کنیم تو نافش !
 
 

آقای مجری:من دو ساعته دارم تو رو صدا می زنم . صدامو نشنیدی ؟
پسر عمه ز ا: چرا شنیدم
آقای مجری :پس چرا نیومدی :
[پسر عمه ز ا: اهمیت ندادم

نظرات شما عزیزان:

samira Bano
ساعت17:24---19 بهمن 1393

پاسخ:کلاه قمزی دوچ دالی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام... وقتتون بخیر. امیدوارم حالتون خوب باشه. به وبلاگ خودتون خوش اومدین. مونا اسکندرزاده هستم، دانشجوی مدیریت دولتی. امیدوارم از مطالب وبم نهایت لذت رو ببرین. لطفا" نظر یادتون نره به امید آینده ای روشن برای سرزمینمان ایران. باسپاس فراوان از شما دوستان عزیز.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مدیریت دولتی و آدرس modirmona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: